I torsdags lämnade jag Göteborg och detta var det sista jag såg
Min lille Ben, farmors älskling
Det här var det sista jag fick njuta av
Han somnade hos mig, min lilla gris, tårarna bara trillade den 1,5 h jag var där, när jag kommer hem så är han över ett år.

Vi körde ner till Malmö sakta med stopp på Laxfabriken, tillbringade en natt i Malmö tillsammans med bror och svägerska.
Runt 12:30 i fredags tog vi tåget till Kastrup
Den här tanten 91 år, glad som få var ute och reste själv, nyopererad i höften. Hon jobbade fortfarande som apotekare. Människomöten älskar jag.
15:10 lämnade vi Kastrup
Efter tre timmar landade vi i Madrid och där fick vi en lång väntan på ca 5h men den gick bra eftersom vi hade sällskap av varandra. Jag är så glad att min bror ville följa med mig de tre första veckorna av mina 9 månader.

Resan över gick också fantastiskt bra, jag lyckades nog sova ca 7 h av 12, Peter inte riktigt lika bra han hann se 4 filmer :) jag bara 1.
Väl framme i Buenos Aires väntade inte våra kusiner på oss så vi plockade upp mobilerna för att se om vi fått något meddelande och så var det.
Vi tog en buss in till BA och på den fanns det wifi så vi fick kontakt med dem, Kalle var på väg till flygplatsen och German väntade på oss på bussstationen....
Efter några timmar sammanstrålade vi alla
Här har ni trion som ska vaka över mig dessa dagar i BA
Nr1 German såg jag för ett år sedan när han var i Sverige, Peter min bror samt Carlos (Kalle) som jag inte sett på 24 år, ni förstår vilken lycka.

Buenos Aires visade sig från sin bästa  sida, det är fortfarande vinter här men inget vi märkte med sina 22 grader.
Vi började med en ordentlig Asado
Efter det en välbehövlig siesta och på kvällen gick vi ut för att titta på tango, bara några meter från hotellet fann vi detta
Buenos Aires by night

Det var lite uppdatering från mig från första dagarna på min resa.
Allt gott gott folk

Anonym

Spännande att dölja dig! Kram Sandra

Lotta Forsberg

Hälsa till kusinerna och forsätt gosarte!

Marianne

Härligt att följa dig Titti!